piątek, 23 października 2020

Zapomniane hasło - kod PUK

 Zapomniane hasło - kod PUK

W razie zapomnienia hasła dostępu do falownika, można odblokować falownik przy użyciu kodu PUK. 
Dla każdego falownika istnieje dla każdej grupy użytkowników ("Użytkownik" i "Instalator") jeden kod PUK. 
Wskazówka: W przypadku instalacji zarejestrowanych w produkcie komunikacyjnym nowe hasło dostępu dla grupy użytkowników "Instalator" można wprowadzić również za pomocą produktu komunikacyjnego (np.SHM 2.0, Data Manager). Hasło dostępu dla grupy użytkowników "Instalator" jest takie samo jak hasło dostępu do instalacji wprowadzone w produkcie komunikacyjnym.

Sposób postępowania w celu uzyskania kodu PUK:

    Wysłać prośbę o wydanie kodu PUK (formularz wniosku jest dostępny pod adresem www.SMA-Solar.com), lub też skorzystać z alternatywnego generatora serwisowego partnera firmy TERMS http://sma.termsenergy.eu
Wygenrowanie kodu PUK jest usługą płatną, zgodnie z cennikiem SMA AG lub TERMS a.s.
Krótki film instruktażowy, w jaki sposób wygenerować kod PUK 

Po otrzymaniu kodu PUK należy:

  1. Otworzyć interfejs użytkownika Nawiązanie połączenia z interfejsem użytkownika).
  2. W polu Hasło wpisać zamiast hasła otrzymany numer PUK.
  3. Nacisnąć Login.
  4. Otworzyć menu Parametry urządzenia.
  5. Nacisnąć przycisk [Edytuj parametry].
  6. W grupie parametrów Prawa użytkownika > Kontrola dostępu zmienić hasło dostępu dla wybranej grupy użytkowników.
  7. Aby zapisać zmiany, nacisnąć przycisk [Zapisz wszystkie].

Określanie hasła dostępu do falowników zarejestrowanych w produkcie komunikacyjnym

Hasło dostępu określone dla grupy użytkowników "Instalator" stanowi jednocześnie hasło dostępu do instalacji w produkcie komunikacyjnym. Zmiana hasła dostępu dla grupy użytkowników "Instalator" może spowodować, że falownik nie będzie dostępny z poziomu produktu komunikacyjnego.

  1. Zmienione hasło dostępu dla grupy użytkowników "Instalator" należy wprowadzić w produkcie komunikacyjnym jako nowe hasło dostępu do instalacji (patrz instrukcja dotycząca produktu komunikacyjnego).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rejestracja instalacji na Sunny Portalu

Serwisowa wymiana falownika STPXX 3 generacji

 Serwisowa wymiana falownika STPXX 3 generacji W przypadku wymiany falownika STP 3 generacji, należy pamiętać o: Falownik wymienny/docelowy ...

Sunny Portal - brak komunikacji pomiędzy serwerem a urządzeniem; błąd "721"