Sunny Portal - brak komunikacji pomiędzy serwerem a urządzeniem; błąd "721"
Częstą przyczyną utraty wymiany danych pomiędzy urządzeniem (falownik, Sunny Home Manager) a serwerem Sunny Portal jest pojawienie się tzw. błędu 721.
Błąd ten informuje, że hasło dostępu do instalacji w Sunny Portal, jest inne niź hasło instalatora w falowniku lub też Sunny Home Manager.
Błąd ten często pojawia się, jeżeli instalator zapomniał hasła w falowniku, następnie wystąpił o wygenerowanie kodu PUK za pomocą, którego zmienił hasło w falowniku, ale już nie zmienił hasła dostępu instalacji w Sunny Portal.
W takim przypadku należy również zmienić hasło dostępu do instalacji w Sunny Portal, aby przywrócić przesył danych.
Dostęp do zmiany hasła dostępu do instalacji w Sunny Portal, jest następujący
Menu Konfiguracja ➝ Właściwości instalacji
Następnie należy zejść na sam dół karty Dane dotyczące instalacji i wybrać Edytuj
Następnie w pierwszym zagłówku Dane dotyczące instalacji, zobaczymy możliwość zmiany starego hasła dostępu do instalacji
Jeżeli nie widzimy, takiej możliwości oznacza to, że jesteśmy zalogowani kontem, które nie ma pełnych uprawnień administratora w Sunny Portal.
Jeśli pojawia się taki problem to dostawca instalacji w ramach gwarancji udzieli pomocy? Zastanawiam się jak to wygląda, myślę o montażu paneli u siebie ale mam nadzieję, że będą działać bezawaryjnie. Zaciekawiła mnie oferta https://fiberlink.pl/fotowoltaika/ - mają przygotowane gotowe zestawy fotowoltaiczne w bardzo rozsądnych cenach. Z montażem na dachu, taki mnie właśnie interesuje.
OdpowiedzUsuńFotowoltaika chojnice przyciąga uwagę coraz większej liczby właścicieli domów, zainteresowanych obniżeniem rachunków za energię i inwestycją w zrównoważony rozwój. Lokalne firmy oferują kompleksowe usługi, od doradztwa po instalację paneli słonecznych, umożliwiając mieszkańcom Chojnic korzystanie z ekologicznej i odnawialnej energii.
OdpowiedzUsuń