środa, 2 września 2020

Sunny Portal - brak komunikacji pomiędzy serwerem a urządzeniem; błąd "721"

Sunny Portal - brak komunikacji pomiędzy serwerem a urządzeniem; błąd "721"

Częstą przyczyną utraty wymiany danych pomiędzy urządzeniem (falownik, Sunny Home Manager) a serwerem Sunny Portal jest pojawienie się tzw. błędu 721.

Błąd ten informuje, że hasło dostępu do instalacji w Sunny Portal, jest inne niź hasło instalatora w falowniku lub też Sunny Home Manager. 


Błąd ten często pojawia się, jeżeli instalator zapomniał hasła w falowniku, następnie wystąpił o wygenerowanie kodu PUK za pomocą, którego zmienił hasło w falowniku, ale już nie zmienił hasła dostępu instalacji w Sunny Portal. 

W takim przypadku należy również zmienić hasło dostępu do instalacji w Sunny Portal, aby przywrócić przesył danych. 

Dostęp do zmiany hasła dostępu do instalacji w Sunny Portal, jest następujący
Menu Konfiguracja  ➝  Właściwości instalacji

Następnie należy zejść na sam dół karty Dane dotyczące instalacji i wybrać Edytuj



Następnie w pierwszym zagłówku Dane dotyczące instalacji, zobaczymy możliwość zmiany starego hasła dostępu do instalacji 


Jeżeli nie widzimy, takiej możliwości oznacza to, że jesteśmy zalogowani kontem, które nie ma pełnych uprawnień administratora w Sunny Portal. 

W takim przypadku należy skontaktować się z osobą, która zakładała instalację w Sunny Portal. 

2 komentarze:

  1. Jeśli pojawia się taki problem to dostawca instalacji w ramach gwarancji udzieli pomocy? Zastanawiam się jak to wygląda, myślę o montażu paneli u siebie ale mam nadzieję, że będą działać bezawaryjnie. Zaciekawiła mnie oferta https://fiberlink.pl/fotowoltaika/ - mają przygotowane gotowe zestawy fotowoltaiczne w bardzo rozsądnych cenach. Z montażem na dachu, taki mnie właśnie interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fotowoltaika chojnice przyciąga uwagę coraz większej liczby właścicieli domów, zainteresowanych obniżeniem rachunków za energię i inwestycją w zrównoważony rozwój. Lokalne firmy oferują kompleksowe usługi, od doradztwa po instalację paneli słonecznych, umożliwiając mieszkańcom Chojnic korzystanie z ekologicznej i odnawialnej energii.

    OdpowiedzUsuń

Rejestracja instalacji na Sunny Portalu

Serwisowa wymiana falownika STPXX 3 generacji

 Serwisowa wymiana falownika STPXX 3 generacji W przypadku wymiany falownika STP 3 generacji, należy pamiętać o: Falownik wymienny/docelowy ...

Sunny Portal - brak komunikacji pomiędzy serwerem a urządzeniem; błąd "721"