wtorek, 10 sierpnia 2021

Przerwy w rejestrowaniu produkcji PV - Sunny Portal

 Przerwy w rejestrowaniu produkcji PV - Sunny Portal

W niektórych przypadkach może dojść do "przerw" w wykresach produkcji na platformie Sunny Portal. 
Przerwy te są zazwyczaj widoczne w wykresie dotyczącym danego miesiącia, gdzie dzienna produkcja jest podzielona na poszczególne słupki. 


Przyczyny występowania przerw w monitoringu to:
  •  nieodpowiedni ruter/switch, który nie spełnia wymagań dla komunikacji produktów SMA
https://smaserwis.blogspot.com/2020/09/komunikacyjne-dla-rutera-switcha-aby.html
  • brak synchronizacji czasu falownika / problem z serwerem NTP
https://smaserwis.blogspot.com/2020/12/serwer-dns-oraz-ntp-troubleshooting.html
  • przerwa pracy falownika lub wypadek zasilania rutera/switcha na dłuższy okres czasu. 
Serwis SMA ma możliwość za pomocą rekalkulacji skorygować takie przerwy w miesięcznych wykresach. Rekalkulacja jest możliwa do przeprowadzenia maksymalnie do 3 miesięcy, po pojawieniu się przerw. 

W celu zgłoszenia prośby o rekalkulację należy wysłać email na sma-service@terms.eu, z nazwą instalacji w Sunny Portalu, podając datę występowania przerw.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rejestracja instalacji na Sunny Portalu

Serwisowa wymiana falownika STPXX 3 generacji

 Serwisowa wymiana falownika STPXX 3 generacji W przypadku wymiany falownika STP 3 generacji, należy pamiętać o: Falownik wymienny/docelowy ...

Sunny Portal - brak komunikacji pomiędzy serwerem a urządzeniem; błąd "721"