poniedziałek, 27 września 2021

Optymalizatory TIGO - procedura serwisowa

 Optymalizatory TIGO - procedura serwisowa

  

 
Firma TIGO w roku 2016 sprzedała część swoich udziałów firmie SMA i w ten sposób zawiązała się współpraca oraz dystrybucja produktów TIGO w portfoliu sprzedażowym SMA. Współpraca ta trwała do roku 2020 i w tym czasie SMA odpowiadało ze serwis i wsparcie produktów TIGO, które były sprzedawane przez kanały dystrybucyjne SMA. 

    W Polsce jedynym kanałem sprzedażowym produktów TIGO z portfolia SMA była firma KENO (nadal jest, ale już bezpośrednim dystrybutorem firmy TIGO) i produkty TIGO sprzedawane przez KENO w latach 2016 - 2020 są objęte gwarancją i serwisem bezpośrednio SMA lub firm partnerskich. Dla polskiego rynku jest to firma TERMS A.S. którą można kontaktować telefonicznie lub mailowo.
 
    W przypadkach zakupu produktów TIGO po roku 2020 i od innych dystrybutorów niż KENO w latach 2016-2020 odpowiedzialność ze serwis i wsparcie techniczne przejmują już bezpośrednio dystrybutorzy, wprowadzający produkty na polski rynek. 

Można jeszcze skorzystać z oficjalnego serwisu firmy TIGO na stronie 


Lub kontaktować pracowników serwisu przez WhatsApp pod numerami:

+39 342 67 92 285 (English, Italian, Spanish)
+39 331 133 8002 (English, German)
+972 50 687 8618 (English, Hebrew)







  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rejestracja instalacji na Sunny Portalu

Serwisowa wymiana falownika STPXX 3 generacji

 Serwisowa wymiana falownika STPXX 3 generacji W przypadku wymiany falownika STP 3 generacji, należy pamiętać o: Falownik wymienny/docelowy ...

Sunny Portal - brak komunikacji pomiędzy serwerem a urządzeniem; błąd "721"