Optymalizatory TIGO - procedura serwisowa
Firma TIGO w roku 2016 sprzedała część swoich udziałów firmie SMA i w ten sposób zawiązała się współpraca oraz dystrybucja produktów TIGO w portfoliu sprzedażowym SMA. Współpraca ta trwała do roku 2020 i w tym czasie SMA odpowiadało ze serwis i wsparcie produktów TIGO, które były sprzedawane przez kanały dystrybucyjne SMA.
W Polsce jedynym kanałem sprzedażowym produktów TIGO z portfolia SMA była firma KENO (nadal jest, ale już bezpośrednim dystrybutorem firmy TIGO) i produkty TIGO sprzedawane przez KENO w latach 2016 - 2020 są objęte gwarancją i serwisem bezpośrednio SMA lub firm partnerskich. Dla polskiego rynku jest to firma TERMS A.S. którą można kontaktować telefonicznie lub mailowo.
W przypadkach zakupu produktów TIGO po roku 2020 i od innych dystrybutorów niż KENO w latach 2016-2020 odpowiedzialność ze serwis i wsparcie techniczne przejmują już bezpośrednio dystrybutorzy, wprowadzający produkty na polski rynek.
Można jeszcze skorzystać z oficjalnego serwisu firmy TIGO na stronie
Lub kontaktować pracowników serwisu przez WhatsApp pod numerami:
+39 342 67 92 285 (English, Italian, Spanish)
+39 331 133 8002 (English, German)
+972 50 687 8618 (English, Hebrew)
+39 331 133 8002 (English, German)
+972 50 687 8618 (English, Hebrew)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz